خرید و فروش ویلا

خرید و فروش ویلا ، خانه ، زمین

خرید و فروش ویلا

خرید و فروش ویلا ، خانه ، زمین

  • ۰
  • ۰

این ویلا با نوع بنا نیم پیلوت (نیم دوبلکس) به صورت دنج  در سمت جنگل جاده آمل به چمستان قرار گرفته است. از مکان این ویلا تا جاده اصلی 1 کیلومتر و تا دریا و ساحل شهر نور 20 کیلومتر فاصله است که تقریبا معادل 20 دقیقه زمانی می شود. طبیعت دور و اطراف ویلا را مناظر جنگلی درختان متمرکز و باغات و دشت و چمنزار ها تشکیل می دهد که از روی تراس خانه دید خوبی را می توان به آن ها داشت.

متراژ زمین ویلا 246 متر مربع و بنا آن 130 متر است که از اختلاف متراژ بین این دو حیاط بزرگی برای ساختمان پدید آمده است. این حیاط کاملا با سنگریزه ها فرش شده و مساحت  های باریک دور تا دور حاشیه آن به باغچه خانه و محیط گلکاری شده اختصاص یافته است.

ویلا دارای 2 اتاق خواب، یک سالن و آشپزخانه است که 1 اتاق خواب در طبقه پایین و دیگری در طبقه بالا جای گرفته اند. برای دکوریزه کردن فضای داخل ساختمان از سقف های کاذب با طرح های زیبا و نورپردازی استفاده شده است.

ویلا از قیمت ارزانی برخوردار است که آن را مناسب خرید کسانی می کند که قصد صرف بودجه ای کم برای امر خرید ویلا دارند. با 210 میلیون تومان، می توانید صاحب این ویلا جنگلی در چمستان شوید.

قیمت : 210 میلیون تومان


لینک خرید و فروش ویلا را حتما مشاهده کنید.


ویلا جنگلی نیم پیلوت در چمستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی