خرید و فروش ویلا

خرید و فروش ویلا ، خانه ، زمین

خرید و فروش ویلا

خرید و فروش ویلا ، خانه ، زمین

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مسکن و تهیه‌ی آپارتمان یا خونه، اساسی‌ترین سرفصل‌ زندگی هست که بدون شک هیچ فرد یا خانواده‌ای نمیتونه بدون سرپناه و مسکن زندگی کنه. به خاطر همین مردم سعی میکنن بسته به فرهنگ، خواسته و سبک نیازشون یه خونه‌ای رو برای خودشون پیدا کنن.

اما اینکه آپارتمان کجای شهر باشه، چند متری باشه، چه امکاناتی داشته باشه، چه شکلی باشه و چه قیمتی داشته باشه به آیتم‌های زیادی چون سلیقه و بودجه شما، مناطق شهری، مصالح و نقشه‌ی مورد استفاده و… داره.

حتما از زبون خیلی‌ها شنیدین که می گن من نمیتونم آپارتمان زندگی کنم، دلم میگیره، سر و صدا زیاده، دلم حیاط میخواد، خونه‌ی دلباز میخواد و… . یا شاید هم شنیدین خیلی‌ها میگن آپارتمان دوست داریم، میخوایم خونمون با کلاس باشه، پنت‌هاوس دوست داریم و… . اما چطوری این تفکرات به وجود می‌آید.

بحث اول به فرهنگ خانوادگی و گذشته‌ی فرد برمیگرده که وقتی با یه سبک خاص یا تربیتی مربوط به خونواده‌ی خودش بزرگ شده و زندگی کرده قطعا سخته بخواد سیستم زندگیش رو تغییر بده. قطعا وقتی شما تو خانواده‌ای بزرگ شدین که همه از اول تو خونه ویلایی بودن زندگی کردن تو آپارتمان براتون سخته. همیشه اختیار دست خودتون بوده، پول شارژ نمیدادن، تصمیم‌گیری رو خودتون انجام میدادین، فقط خودتون زندگی میکردین، سر و صدا میکردین و… ولی وقتی بخواین برین آپارتمان محدود میشین، دیگه تمام اختیار دست خودتون نیست، باید مشارکت داشته باشین، خیلی موارد رو رعایت کنید و هزارتا چیز دیگه.

اما از طرفی بعضی‌ها هم میگن خونه‌های ویلایی یا قدیمی‌ساز هستن یا اگر هم نوساز باشن گرونترن. چون آپارتمان براساس متراژ مشخصی فروخته میشه ولی با همون شکل مشابه، خونه‌های ویلایی قطعا به خاطر امتیازات زیادی که دارن قیمتشون هم بالاتره. اما تو بقیه موارد خونه‌های ویلایی قدیمی‌تر هستن، نیاز به بازساری دارن، امکانات و سیستم مهندسی‌ساز آپارتمان رو به خودشون نمیبینن. آپارتمان‌ها هم از تکنولوژی‌های جدید استفاده میکنن و به شکل کاملا امروزی ساخته شدن. ولی برخلاف اون محیط صمیمی و دوست‌داشتنی خونه‌های ویلایی از سیستم مکانیزه و ماشینی امروز بهره میبرن و شلوغ‌ترن و با مشکلات زیادی روبرو میشین. ولی خوب برای خونه‌های ویلایی باید پول بیشتری هم بدین.

نسل جدید مردم چون سابقه‌ی زندگی تو آپارتمان رو دارن و از طرفی تو شروع زندگی پول زیاد ندارن میتونن با زندگی تو آپارتمان کنار بیان و سعی میکنن بیشتر صاحبخونه باشن تا بخوان تو خونه‌ی ویلایی مستاجری کنن. چون پولشون نمیرسه بهترین آپارتمان رو تهیه کنن ولی میتونن یه جای کوچیک و نقلی رو برای خودشون دست و پا کنن.

برخی خونواده‌ها به خاطر سبک زندگیشون دوست دارن کنار هم زندگی کنن و پسر و دخترشون پیش خودشون باشن. به خاطر همین میرن دنبال خرید خونه ویلایی مثلا دو طبقه که پیش هم زندگی کنن. از طرفی خونه‌های ویلایی و آپارتمان‌ها تو مناطق مختلف شهری تقسیم شدن که قطعا قیمت‌های بسیار متفاوتی دارن.

تو خونه‌های ویلایی از نظر فضای بیرون و ایجاد تغییرات داخلی دستتون بازه و معمولا نمای دلبازی دارن، میتونن باغچه و حوض داشته باشن ولی خونه‌های آپارتمانی البته از نظر امکانات داخلی بروزتر ساخته میشن ولی بیرون اونا خیلی نمیشه فضای باز دلنوازی دید. مگه تو مجتمع‌هایی که داخل اونا فضای سبز ساخته شده و سعی کردن از نظر نمای داخل حیاط مجتمع هم زیبایی رعایت بشه.

خیلی‌ها هستن پول زیادی هم دارن ولی دوست دارن تو خونه‌های ویلایی زندگی کنن و بر عکس هم خیلی‌ها با شرایط مشابه تمایل دارن تو آپارتمان یا برج زندگی کنن. این افراد معتقدن ایمنی آپارتمان بیشتر از خونه ویلاییه و گروه اول میگن که تو آپارتمان‌ها هیچ کس از حال هیچ کس خبر نداره. این موضوع نشون میده که درسته میزان پول و بودجه‌ی شما تو انتخاب خونه‌ی ویلایی یا آپارتمانی موثره ولی نمیتونه اندازه‌ سبک زندگی یا سیستم تربیتی شما تو انتخاب نوع خونه تاثیر داشته باشه. میشناسیم افرادی رو که حتی پول دارن یه آپارتمان بخرن ولی میرن یه خونه‌ی ویلایی دربست میکنن.

اگه دنبال خونه برای خرید، رهن یا اجاره مسکن هستین حالا فرقی نمیکنه ویلایی یا آپارتمان باشه با میخواین خونتون رو بفروشین، میتونین راحت برای انتخاب گزینه‌ی مورد نظر یا مقایسه خونه‌های مختلف به سایت شیپور صفحه آپارتمان سر بزنین.


به لینک خرید و فروش ویلا مراجعه کنید تا مطالب بیشتری در این باره بخوانید.


فروشندگان و خریداران ویلا می توانند آگهی های خود را در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


خونه ویلایی بهتر است یا آپارتمان
  • آگهی مجانی
  • ۰
  • ۰

طراحی ویلا در صورتی قابل تحسین و تاثیرگذار است که محوطه سازی رویایی و شگفت انگیزی نیز داشته باشد! در شهر دبی ویلاهای بسیار زیبایی طراحی و اجرا شده اند که دارای محوطه سازی های زیبا و چشم نوازی نیز هستند. در این بخش قصد داریم به محوطه سازی حیاط ویلایی یکی از این ساختمان ها بپردازیم و در نهایت به راز ۱۰ نکته و ایده مهم آن، اشاره نماییم.

۱- در محوطه سازی حیاط ویلایی فوق شاهد ترکیب همگون استخر ، آلاچیق ، فضای سبز ، آبنا و پارکینگ روباز هستیم و گویی هر جزء درست در سر جای خودش طراحی شده است.

۲- طراح یک راه میانبر با استفاده از متریال سنگ در داخل چمن ها ایجاد کرده که نتیجه آن اتصال ویلا به آلاچیق با صرف پیاده روی کمتر است!

۳- در محوطه سازی حیاط ویلایی از بلوک های شیشه ای در بخش هایی از بدنه استخر استفاده شده که به شگفت انگیزتر شدن فضای خارجی کمک زیادی کرده است . همچنین استفاده از بلور های نوری ، تصویر زیبایی را در شب  برای محوطه سازی خلق می کند .

۴- هرچه به ساختمان اصلی ویلا نزدیک تر می شویم کد ارتفاعی بالاتر می روند و بدین ترتیب علاوه بر موضوع شیب و مسائل بارندگی ، در مسئله دید و منظر نیز انسان به فضای پیرامون اشرافیت بیشتری خواهد داشت (زمانی که از ویلایی به محیط بیرون نگاه می کنیم) . استفاده از کف سازی روشن تاثیر بسزایی در لطافت ، پاکی و زیبایی بی بدیل محوطه سازی ویلا داشته است.

۵- یک فضای نیمه سر بسته برای صرف ناهار یا شام ایده بسیار خوبی برای محوطه سازی حیاط ویلایی به نظر می رسد . نظر شما چیست ؟؟؟

۶- در دیواره کناری حیاط آبشار های مصنوعی در نظر گرفته شده تا حس زندگی در اعماق طبیعت را بیش ار پیش به کاربران این ویلا منتقل کند . استفاده از درختان نخل علاوه بر سایه اندازی و تکمیل کننده محیط پیرامون آبشار ها ، جلوی دید های مزاحم را نیز می گیرد!

۷- در محوطه سازی بخش دیگر ویلا به استفاده از فلاور باکس ها و درختچه ها بسنده شده و در عوض از حوضچه های کوچکی که دارای آبنما هستند استفاده شده است.

۸- استفاده از درختچه ها نه آنقدر زیاد است که موجب سردرگمی انسان در استفاده از فضا های داخلی شود و نه آنقدر کم است که حس زندگی در یک باغ سرسبز را از شما بگیرد.

۹- این ویلایی سرسبز  قابلیت پارک ۳ اتومبیل را در فضای سر باز به صورت اختصاصی دارد و در ورودی ساختمان ویلایی از المان گل نیلوفر به عنوان آب نما استفاده شده است.

۱۰- قرآرگیری استخر در نقطه بالا و فضای سبز در نقطه پایین در کنار کف سازی روشن و جایگذاری صحیح فضاها ، محوطه سازی این ویلا را ، شگفت انگیز جلوه داده است . در پایان منظر نظرات ارزشمند شما دوستان گرامی هستیم.


به لینک خرید و فروش ویلا مراجعه کنید تا مطالب بیشتری در این باره بخوانید.


نکته های داشتن یک حیاط ویلایی فوق العاده


  • آگهی مجانی
  • ۰
  • ۰

 خرید باغ ویلا در جوامع امروزکه زندگی بیشتر مردم به آپارتمان های کوچک و بدون نورکافی ، محدود شده است، از نشانه های زندگی لوکس محسوب شده و تاثیر ویژه ای را بر سبک زندگی افراد خواهد داشت.

از این رو هر روز با اخباری مبنی بر خرید باغ ویلاهای لوکس وخاص پسند توسط افراد متمول رو به رو می شویم.

افرادی مانند بازیگران مطرح هالیوودی و یا بازیکنان سطح اول دنیا که با خرید باغ ویلاهای خاص باردیگر نام خود را در اخبار پاپاراتزی ها مطرح می کنند اما در این مقاله قصد داریم تا نمونه های بسیار ویژه از باغ ویلاهای واقع در اطراف شهر تهران مانند شهریار و ملارد و محمدشهر را مختصری معرفی کنیم.

با مراجعه به سایت املاک و مشاهده تصاویر و ویدئو باغ ویلا ها متوجه خواهید شد که باغ ویلاهای واقع در این مناطق دارای امکاناتی در سطح خانه های ویلایی اروپایی هستند.

از این امکانات میتوان به محوطه های فوق العاده زیبا استخرهای مجهز به تمامی تاسیسات و با قابلیت استفاده در چهار فصل سال، سیستم های گرمایش و سرمایشی نوین اشاره کرد.

نورپردازی های حرفه ای و مهندسی شده، سیستم امنیتی هوشمند و اتاق خواب های مستر از دیگر امکانات باغ ویلاهای واقع در اطراف تهران میباشد که آرامش را در میان طبیعت رویایی به ارمغان خواهد آورد.

شهریار، ملارد و محمدشهر به واسطه آب و هوای فوق العاده مطبوع و زمین های مناسب جهت کشاورزی بستر مناسبی برای رشدگیاهان مختلف و درختان مثمر میوه هستند.

از همین رو در باغ ویلاهای واقع در این مناطق بخصوص باغ ویلا در محمدشهر شاهد باغات زیبا به همراه درختان مثمر میوه هستیم که امتیاز حائز اهمیتی برای این گونه عمارت ها محسوب میشوند.

با توجه به رشد گسترده ساخت باغ ویلا در اطراف تهران شاهد به وجود آمدن شهرک هایی با عنوان شهرک ویلایی در این مناطق هستیم.

شهرک هایی مانند زیبادشت محمدشهر، کردزار تیسفون والفجر شهریار و ... که جزء بهترین شهرک هایی ویلایی شهرستان شهریار محسوب میشوند.از ویژگی های این شهرک ها میتوان به نگهبانی های 24 ساعته اشاره کرد که امنیت مثال زدنی را در این شهرک ها برقرار کرده اند.

بازارداغ فروش و خرید باغ ویلا در شهریار و دیگر مناطق موجب شده است تا بنگاه های املاک همانند قارچ در جای جای شهریار و ملارد و محمدشهر رشد کنند که قاعدتا همه این بنگاه ها قانونی نبوده و دارای مجوز از اتحادیه صنف مشاوران املاک نیستند پس به هنگام خرید باغ ویلا در ابتدا از پیشینه مشاور املاک مد نظر اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به معامله نمایید.


برای مشاهده مطالب متنوع درباره ویلا به لینک خرید و فروش ویلا مراجعه کنید.



 رویای خرید باغ ویلا در شهریار و اطراف تهران


  • آگهی مجانی